+48 22 679 15 41 | handlowy@itmedia.pl

Extensis Suitcase Fusion 7

 

Extensis Suitcase Fusion 7  – to kreatywny i profesjonalny manager fontów. Uzyskaj pełną kontrolę nad swoimi fontami desktopowymi oraz sieciowymi, zachowując swobodę przeglądania. Nic w tej galaktyce nie pobije Suitcase Fusion™ pod względem wyrafinowania i prostoty. W prosty i płynny sposób dostarczy Ci w odpowiedniej chwili potrzebne fonty.

 

Najważniejsze zmiany w Suitcase Fusion 7:

1) Nowy Suitcase Fusion 7 pracuje również z najnowszym Apple OS X® Yosemite: firma Apple właśnie udostępniła system Apple OS X® Yosemite, a Suitcase Fusion 7 już jest gotowy  aby wspierać projektantów. Użytkownicy Suitcase Fusion zawsze sprawdzają się we wprowadzaniu nowych technologii i teraz mogą pracować z nowym systemem operacyjnym wcześniej niż inni. Suitcase Fusion 7 jest w pełni z nim kompatybilny.

2) Nowy Suitcase Fusion 7 jest dostosowany do nowoczesnyego środowisko pracy: Suitcase Fusion 7 jest stworzony do pracy projektowej. Pracuje również w środowisku aplikacji Adobe® Creative Cloud® 2014, zapewnia podgląd fontów w wysokiej rozdzielczości Retina. Jest to elegancki, odmieniony ale znajomy menedżer czcionek.

3) Szybka i niezawodna aktywacja: Suitcase Fusion 7 automatycznie aktywuje czcionki za pomocą wtyczek i panelu w aplikacjach Adobe Creative Cloud 2014 takich, jak Adobe Photoshop, Adobe InDesign i Adobe Illustrator, dodatkowo jeszcze w QuarkXPress®.

4) Chmurowa archiwizacja  Archive & Restore : Projektanci nigdy nie rezygnują z własnej kreatywności. Pracują zawsze i wszędzie, tam gdzie coś ich inspiruje. Teraz wszyscy użytkownicy będą mogli synchronizować swoje zbiory fontów z domu i z pracy, przy użyciu swojego konta na Dropbox czy Google Drive. Suitcase Fusion 7 ułatwia przeniesienie zbiorów czcionek między różnymi środowiskami roboczymi dzięki chmurowej funkcjonalności Archive & Restore.

5) Rozszerzona funkcjonalność Fontspiration®: Nowy panel Fontspiration udostępnia świeże, typograficzne przykłady bezpośrednio w interfejsie Suitcase Fusion. Fontspiration jest jeszcze jednym obok QuickComp narzędziem wzbogacającym twórczą inspirację.

 

  • Bezpieczne, profesjonalne przechowujesz fonty.
  • Łatwo ocenisz i porównasz fonty umieszczając je obok siebie dzięki rozbudowanej funcji podgladu.
  • Auto-aktywujesz potrzebne fonty dzięki pluginom do profesjonalnych aplikacji, w tym Adobe Creative Cloud i QuarkXPress ®.
  • Będziesz mógł działać również w systemach operacyjnych Mac OS X Mountain Lion (10.8) i Windows 8.
  • Ocenisz wygląd fontów poprzez wklejanie ich do kompozycji dzięki funkcjonalności QuickCOMP.
  • Precyzyjnie zidentyfikujesz fonty dzieki opatentowanej technologii Fonts Sense.
  • Szybko odnajdziesz podobne fonty w swoich dużych zasobach dzięki funkcji QuickMatch.
  • Uzyskasz dostęp do fontów webowych poprzez WebINK i w Google Web Font.
  • Uporządkujesz fonty umieszczając je w zestawach.
  • Utworzysz podglądów fontów w formacie PNG przeciągając i upuszczając – funkcja Font Snapshot.
  • Otrzymasz bezpłatnie oprogramowanie FontDoctor służace do wykrywania uszkodzonych plików fontów.
  • Funkcja Floating Preview pozwoli przeciągać teksty do okna dowolnej aplikacji.
  • W systemie Mac OS X wykorzystasz funkcję czyszczenia pamięci przechowujące pliki fontów.

Macintosh

  • macOS™ v10.9.5 through 10.12 (Sierra)
  • Some features require an Internet connection
  • Safari® 7 or the latest release of Firefox® or Chrome™

Windows

  • Windows® 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1, or Windows 10
  • Microsoft® .NET Framework version 4.5.1
  • Some features require an Internet connection
  • Internet Explorer® 10 or later, Microsoft Edge, or the latest release of Firefox or Chrome

Supported Applications

Auto-Activation Plug-in and Extensis Font Panel included for these applications:

  • Adobe Illustrator CS6, CC 2014, CC 2015, CC 2015 (Summer 2016), and CC 2017
  • Adobe InDesign CS6, CC 2014, CC 2015, and CC 2017
  • Adobe Photoshop CS6, CC 2014, CC 2015, CC 2015 (Summer 2016), and CC 2017

Auto-Activation Plug-in included for these applications:

  • Adobe InCopy CS6, CC 2014, CC 2015, and CC 2017
  • Adobe After Effects CC 2015 and CC 2017
  • QuarkXPress 10, 2015 and 2016

Poniższe ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej.

Extensis Suitcase Fusion 7

105 € netto

Extensis Suitcase Fusion 7 upgrade z v16+

55 € netto

PRZEDMIOTY LEASINGU:

  • sprzęt komputerowy (komputery PC, notebooki, serwery, drukarki, monitory, plotery)
  • sprzęt kserograficzny;
  • sprzęt audiowizualny;

WARUNKI FINANSOWANIA:

GRENKE LEASING OFERUJE:

  • finansowanie w PLN;
  • finansowanie przy zastosowaniu stałej stopy procentowej (raty leasingowe są niezmienne przez cały okres leasingu);
  • leasing przedmiotów już od wartości 3.000 zł. netto;
  • opłata wstępna wynosi od 0% do 30%;
  • opłata przygotowawcza do 300 zł.;
  • okres leasingu – od 18 do 48 miesięcy

RODZAJE UMÓW

LEASING TRADYCYJNY

Klasyczny i najbardziej popularny na polskim rynku rodzaj umowy leasingowej, który zawiera w sobie opcję nabycia przedmiotu leasingu. Charakteryzuje się tym, że po zakończeniu umowy, klient ma prawo nabyć przedmiot umowy za wartość końcową określoną w umowie.

LEASING OPTYMALNY

Najczęściej stosowany w krajach zachodnich typ umowy dla przedmiotów nowoczesnej technologii o szybkim tempie zmian. Cechą tego leasingu jest to, że nie zawiera w umowie gwarancji wartości zakupu przedmiotu leasingu. Jednakże i tutaj klient ma możliwość zakupu sprzętu (po skończonym leasingu) za jego wartość rynkową. Najczęściej jednak, klient zwraca użytkowany sprzęt firmie leasingowej i zawiera kolejną umowę na nowszej generacji sprzęt.

WYMAGANE DOKUMENTY:

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA UPROSZCZONA 

(dotyczy przedmiotów od wartości 3.000 ? 30.000 zł. netto):

  • Wniosek – procedura uproszczona.
  • Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
  • Dwa dowody tożsamości.

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA ZWYKŁA

(dotyczy przedmiotów powyżej 30.000 zł. netto):

  • Wniosek i Informacja dodatkowa do wniosku – procedura zwykła.
  • Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
  • Regon i NIP.
  • Dwa dowody tożsamości.

GRENKELEASING sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wymagania dostarczenia innych dokumentów finansowych poza wymienionymi powyżej oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o braku zaległości płatniczych.