Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Wybierz szkolenie dla siebie

Grafika 3D i tworzenie gier

Poziom: moduł I | 24 godzin/y

Cinema 4D

Cinema 4D – moduł I to obecnie jeden z wiodących na rynku pakietów przeznaczonych do tworzenia grafiki trójwymiarowej.

Za jego popularność odpowiadają niezwykle przystępny interfejs, wszechstronne zastosowanie oraz przystępna cena. Szkolenie Cinema 4D –  skierowane jest przede wszystkim do osób, które pragną rozpocząć przygodę z grafiką trójwymiarową. Podczas zajęć użytkownicy poznają podstawy tworzenia obiektów trójwymiarowych oraz sposoby poruszania się w przestrzeni 3D, by następnie przejść do zagadnień związanych z kompozycją trójwymiarowej sceny, oświetlenia jej oraz nadaniu obiektom materiałów symulujących tworzywa, które znają z rzeczywistości. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z animacją brył i kamer. Ważnym elementem szkolenia jest zapoznanie się z renderowaniem oraz współpracą pakietu Cinema 4D z innymi popularnymi narzędziami graficznymi takimi jak Adobe Photoshop czy Illustrator. Objaśnione zostaną zagadnienia związane z produkcją scen 3D do wykorzystania w grafice statycznej oraz druku.

więcej »
Poziom: moduł II | 16 godzin/y

Cinema 4D

Cinema 4D jest najszybciej rozwijającym się programem 3D na rynku. Zaskarbiła sobie miłość motion designerów dzięki dostępności oraz szybkości pracy. Dzięki niej można łatwo, szybko i przyjemnie zrealizować projekt, a jej możliwości są praktycznie nieograniczone.Moduł II jest dla osób, które znają podstawy modelingu, sprawnie poruszają się po interfejsie Cinemy, znają terminologię oraz zagadnienia związane z grafiką 3D. Dzięki temu szkoleniu nauczysz się animacji, modułu Mograph i całej masy innych rzeczy, a to wszystko poparte przykładami wziętymi prosto z profesjonalnych telewizyjnych i kinowych produkcji. Część projektów rozbierzemy na czynniki pierwsze i pokażemy od podstaw, jak stworzyć całą animację używając dynamiki, Mographa razem z elementami modelingu. Znajdą się w nim również zagadnienia związane z użyciem deformerów, effectorów, xpresso, i kamer. Opowiemy również o teksturowaniu, oświetleniu i renderingu. Dowiesz się o integracji Cinemy z After Effectem, aby połączyć animację 3D z elementami 2D. Pokażemy, jak można zrobić animację packshot’u (typowa animacja produktowo reklamowa) oraz jak można użyć grafiki 3D, aby uzyskać flatowy (płaski) wygląd, który można zastosować w typowych dla 2D animacjach “afterowych”

więcej »
Poziom: zintegrowany | 40 godzin/y

Cinema 4D

Szkolenie Cinema 4D – to 5-dniowe kompleksowe szkolenie, skierowane przede wszystkim do osób, które pragną rozpocząć przygodę z grafiką trójwymiarową. Podczas zajęć użytkownicy poznają podstawy tworzenia obiektów trójwymiarowych oraz sposoby poruszania się w przestrzeni 3D, by następnie przejść do zagadnień związanych z kompozycją trójwymiarowej sceny, oświetlenia jej oraz nadaniu obiektom materiałów symulujących tworzywa, które znają z rzeczywistości. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z animacją brył i kamer. Ważnym elementem szkolenia jest zapoznanie się z renderowaniem oraz współpracą pakietu Cinema 4D z innymi popularnymi narzędziami graficznymi takimi jak Adobe Photoshop czy Illustrator. Objaśnione zostaną zagadnienia związane z produkcją scen 3D do wykorzystania w grafice statycznej oraz druku.

więcej »
Poziom: moduł I | 24 godzin/y

ZBrush

Szkolenie ZBrush

Zbrush jest programem służącym do cyfrowego modelowania, rzeźbienia i malowania. Zrewolucjonizował branżę grafiki 3D oferując zaawansowane funkcje oraz intuicyjny sposób pracy. Oferuje najbardziej zaawansowane narzędzia dla dzisiejszych artystów w świecie cyfrowym. 
 

Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu ZBrush. Przeznaczone jest więc dla rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się skanami/drukiem 3D oraz dla osób zajmujących się concept artem.  Zdobyte w ten sposób praktyczne umiejętności wykorzystać można w pracy w przemyśle gier komputerowych, reklamie oraz przemysłach pokrewnych.

Nauczymy Cię takich umiejętności jak:

-Profesjonalne tworzenie modeli postaci 3D
-Umiejętność pracy z wirtualną gliną (Digital Sculping)
-Umiejętność pracy z fakturami i światłem

Kontynuacją tego szkolenia jest: ZBrush moduł II

więcej »
Poziom: moduł II | 24 godzin/y

ZBrush

Szkolenie Zbrush moduł II – szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu ZBrush – rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się concept artem, czy tych, którzy chcą pracować w przemyśle gier komputerowych i przemysłach pokrewnych.

Również dla tych, którzy chcą wykorzystać skany 3D czy druk 3D na potrzeby swoich projektów.

więcej »
Poziom: zintegrowany | 48 godzin/y

ZBrush-pakiet

Zbrush-pakiet – to kompleksowe, sześciodniowe szkolenie realizowane w ciągu dwóch pobytów po trzy dni zajęć.

Zajęcia obejmują naukę obsługi program od podstaw do poziomu zaawansowanego użytkownika. Nadrzędnym celem jest przygotowanie uczestnika do samodzielnej pracy poprzez realizację na zajęciach projektów przy zachowaniu wszystkich etapów pracy dla rozwiązań 3D. 

Dla kogo jest to szkolenie:

Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu Zbrush – rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się concept artem, czy tych, którzy chcą pracować w przemyśle gier komputerowych lub przemysłach pokrewnych.

więcej »
Poziom: moduł I | 16 godzin/y

Rozszerzona rzeczywistość moduł I

Zapraszamy na szkolenie Rozszerzona rzeczywistość moduł I wszystkich, którzy pierwsze projekty w Unity mają już za sobą i chcieliby poszerzyć horyzonty. Pod okiem doświadczonego trenera będziesz tworzyć krok po kroku aplikacje rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality – AR) często wykorzystywane w marketingu, promocji oraz aplikacjach około-produktowych.

Bardzo gorąco polecamy to szkolenie pracownikom działów marketingu i reklamy a także pracownikom agencji promocyjnych. 
Jeżeli spod twojej ręki wyszły już pierwsze projekty w Unity ale nie tworzyłeś jeszcze aplikacji AR lub chcesz pogłębić i usystematyzować wiedzę w tym temacie – to szkolenie jest dla ciebie.

Zacznij na zajęciach swój własny projekt, aktualne zlecenie lub prototyp nad którym wkrótce będziesz pracował.

więcej »
Poziom: moduł II | 16 godzin/y

Rozszerzona rzeczywistość moduł II

Rozszerzona rzeczywistość w Unity dla bardziej zaawansowanych

Jeżeli tworzyłeś już aplikacje w Unity i znasz podstawy c# zapraszamy na szkolenie Rozszerzona rzeczywistość – moduł II, na którym zostaną wdrożone zaawansowane elementy augmented reality na bazie pluginu Vuforia. Podczas zajęć będziesz mógł skonfigurować urządzenie i zainstalować aplikację na swoim telefonie z systemem Android. Poznasz również działanie Google Cardboard i dowiesz się jak przygotować aplikację dla tego rodzaju gogli VR.

 W trakcie zajęć stworzysz swoją pierwszą kompletną aplikację Augmented Reality jako wzorzec do dalszego rozwijania przy kolejnych zleceniach.

 

Wstępem do tego szkolenia jest: 

Rozszerzona rzeczywistość moduł I 

 

więcej »
Poziom: zintegrowany | 32 godzin/y

Tworzenie projektów w Unity

Szkolenie Tworzenie projektów w Unity przeznaczone jest dla osób rozpoczynających pracę w Unity. W tym bardzo popularnym środowisku wykonuje się gry oraz aplikacje interaktywne 3D, VR a także rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality). Prowadzący przeprowadzi uczestników przez podstawy obsługi edytora Unity, budowania w nim sceny swojej aplikacji systematycznie zwiększając stopień trudności. Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w programowaniu. Płynnie podczas szkolenia zapozna słuchaczy z językiem C#, w którym zrealizuje z grupą  pierwsze proste skrypty.

więcej »
Poziom: zintegrowany | 32 godzin/y

Rozszerzona rzeczywistość

Zapraszamy na szkolenie rozszerzona rzeczywistość wszystkich, którzy pierwsze projekty w Unity mają już za sobą i chcą poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie aplikacji w Unity z rozszerzoną rzeczywistością. Ten nowy trend otwiera zupełnie nowe i interaktywne możliwości marketingowe. Pod okiem doświadczonego trenera będzie można stworzyć krok po kroku aplikacje rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality – AR) często wykorzystywane w promocji oraz aplikacjach około-produktowych.

Moduł II szkolenia przeznaczony dla osób tworzących już aplikacje w Unity i znających podstawy c#. Zapraszamy na szkolenie, na którym zostaną wdrożone zaawansowane elementy augmented reality na bazie pluginu Vuforia. Podczas zajęć będziesz mógł skonfigurować urządzenie i zainstalować aplikację na swoim telefonie z systemem Android. Poznasz również działanie Google Cardboard i dowiesz się jak przygotować aplikację dla tego rodzaju gogli VR.

więcej »
Poziom: moduł I | 24 godzin/y

Anatomia, struktura i formy głowy

Szkolenie Anatomia, struktura i formy głowy – anatomia postaci to temat, który interesuje wielu zajmujących się cyfrową rzeźbą. Proporcje głowy, typy twarzy, struktura twarzy , anatomia, starzenie, budowa poszczególnych elementów twarzy, ruch, sposoby ekspresji to tylko wybrane zagadnienia programu zajęć.

więcej »
Poziom: moduł I | 24 godzin/y

MODO

Szkolenie MODO – moduł I – tworzenie realistycznych obiektów i scen w 3d stało się standardem w projektowaniu graficznym w obecnych czasach. Niezależnie czy tworzysz prezentacje produktu, ilustracje książek czy gry, w każdej z tych dziedzin możesz zastosować rendery obiektów 3d. Na tym szkoleniu dowiesz się jak zacząć przygodę z ogromnym i złożonym światem modelowania 3D.

więcej »
Poziom: pakiet | 72 godzin/y

Efekty specjalne z 3D

Szkolenie pakietowe Efekty specjalne z 3D składa się ze szkoleń Adobe After Effects moduł I oraz II oraz Cinema 4D moduł I.

 Cinema 4D to obecnie jeden z wiodących na rynku pakietów przeznaczonych do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Za jego popularność odpowiadają niezwykle przystępny interfejs, wszechstronne zastosowanie oraz przystępna cena.
Podczas zajęć studenci poznają podstawy tworzenia obiektów trójwymiarowych oraz sposoby poruszania się w przestrzeni 3D, by następnie przejść do zagadnień związanych z kompozycją trójwymiarowej sceny, oświetlenia jej oraz nadaniu obiektom materiałów symulujących tworzywa, które znają z rzeczywistości. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z animacją brył i kamer. Ważnym elementem szkolenia jest zapoznanie się z renderowaniem oraz współpracą pakietu Cinema 4D z innymi popularnymi narzędziami graficznymi takimi jak Adobe Photoshop czy Illustrator. Objaśnione zostaną zagadnienia związane z produkcją scen 3D do wykorzystania w grafice statycznej oraz druku.

After Effects to potężne narzędzie do tworzenia profesjonalnych animacji, motion designu, efektów specjalnych i obróbki ruchomego obrazu używane w takim samym stopniu przez amatorów – pasjonatów, niewielkie studia filmowe jak i ogromne hollywoodzkie domy produkcyjne przy wysokobudżetowych filmach pełnometrażowych. Bogaty zestaw nowych narzędzi, łatwość obsługi, praca ze skryptami i pełna integracja z Premiere , Photoshopem  i Encore  sprawiają, że każdy dziś jest w stanie uzyskać zapierające dech w piersiach efekty, będąc ograniczonym jedynie własną wyobraźnią.

 

więcej »