Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Wybierz szkolenie dla siebie

Grafika 3D

Poziom: moduł I | 24 godzin/y

Cinema 4D

Cinema 4D – moduł I to obecnie jeden z wiodących na rynku pakietów przeznaczonych do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Za jego popularność odpowiadają niezwykle przystępny interfejs, wszechstronne zastosowanie oraz przystępna cena. Szkolenie Cinema 4D –  skierowane jest przede wszystkim do osób, które pragną rozpocząć przygodę z grafiką trójwymiarową. Podczas zajęć użytkownicy poznają podstawy tworzenia obiektów trójwymiarowych oraz sposoby poruszania się w przestrzeni 3D, by następnie przejść do zagadnień związanych z kompozycją trójwymiarowej sceny, oświetlenia jej oraz nadaniu obiektom materiałów symulujących tworzywa, które znają z rzeczywistości. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z animacją brył i kamer. Ważnym elementem szkolenia jest zapoznanie się z renderowaniem oraz współpracą pakietu Cinema 4D z innymi popularnymi narzędziami graficznymi takimi jak Adobe Photoshop czy Illustrator. Objaśnione zostaną zagadnienia związane z produkcją scen 3D do wykorzystania w grafice statycznej oraz druku.

więcej »
Poziom: moduł II | 16 godzin/y

Cinema 4D

Cinema 4D jest najszybciej rozwijającym się programem 3D na rynku. Zaskarbiła sobie miłość motion designerów dzięki dostępności oraz szybkości pracy. Dzięki niej można łatwo, szybko i przyjemnie zrealizować projekt, a jej możliwości są praktycznie nieograniczone.Moduł II jest dla osób, które znają podstawy modelingu, sprawnie poruszają się po interfejsie Cinemy, znają terminologię oraz zagadnienia związane z grafiką 3D. Dzięki temu szkoleniu nauczysz się animacji, modułu Mograph i całej masy innych rzeczy, a to wszystko poparte przykładami wziętymi prosto z profesjonalnych telewizyjnych i kinowych produkcji. Część projektów rozbierzemy na czynniki pierwsze i pokażemy od podstaw, jak stworzyć całą animację używając dynamiki, Mographa razem z elementami modelingu. Znajdą się w nim również zagadnienia związane z użyciem deformerów, effectorów, xpresso, i kamer. Opowiemy również o teksturowaniu, oświetleniu i renderingu. Dowiesz się o integracji Cinemy z After Effectem, aby połączyć animację 3D z elementami 2D. Pokażemy, jak można zrobić animację packshot’u (typowa animacja produktowo reklamowa) oraz jak można użyć grafiki 3D, aby uzyskać flatowy (płaski) wygląd, który można zastosować w typowych dla 2D animacjach “afterowych”

więcej »
Poziom: zintegrowany | 40 godzin/y

Cinema 4D

Szkolenie Cinema 4D – to 5-dniowe kompleksowe szkolenie, skierowane przede wszystkim do osób, które pragną rozpocząć przygodę z grafiką trójwymiarową. Podczas zajęć użytkownicy poznają podstawy tworzenia obiektów trójwymiarowych oraz sposoby poruszania się w przestrzeni 3D, by następnie przejść do zagadnień związanych z kompozycją trójwymiarowej sceny, oświetlenia jej oraz nadaniu obiektom materiałów symulujących tworzywa, które znają z rzeczywistości. Poruszone zostaną również zagadnienia związane z animacją brył i kamer. Ważnym elementem szkolenia jest zapoznanie się z renderowaniem oraz współpracą pakietu Cinema 4D z innymi popularnymi narzędziami graficznymi takimi jak Adobe Photoshop czy Illustrator. Objaśnione zostaną zagadnienia związane z produkcją scen 3D do wykorzystania w grafice statycznej oraz druku.

Szanowni uczestnicy z przyjemnością informujemy, że rusza oferta dla firm lub osób, które zrealizują szkolenie Cinema 4D – pakiet w IT Media. Uczestnicy szkolenia mogą kupić po szkoleniu pakiet Cinema Studio 4D 25% taniej – tyle pakietów, ile osób zostało przeszkolonych.

więcej »
24 godzin/y

ZBrush

Szkolenie ZBrush moduł I – szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu ZBrush – rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się concept artem, czy tych, którzy chcą pracować w przemyśle gier komputerowych i przemysłach pokrewnych.

Również dla tych, którzy chcą wykorzystać skany 3D/druk 3D na potrzeby swoich projektów.

Dla kogo jest to szkolenie:

Moduł I przeznaczony jest dla osób, które nie mają doświadczenia w pracy z ZBrushem, lub tych, które chcą zasadniczo pogłębić znajomość programu.

więcej »
Poziom: moduł 2 | 24 godzin/y

ZBrush

Szkolenie Zbrush moduł II – szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu ZBrush – rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się concept artem, czy tych, którzy chcą pracować w przemyśle gier komputerowych i przemysłach pokrewnych.

Również dla tych, którzy chcą wykorzystać skany 3D czy druk 3D na potrzeby swoich projektów.

Dla kogo jest to szkolenie:

Moduł II jest kontynuacją i rozwinięciem Modułu I. Przeznaczony jest dla osób, które mają już doświadczenie w pracy z ZBrushem i gruntowną znajomość podstawowych funkcjonalności programu.

więcej »
Poziom: zintegrowany | 48 godzin/y

ZBrush

Szkolenie Zbrush – pakiet – to kompleksowe, sześciodniowe szkolenie realizowane w ciągu dwóch pobytów po trzy dni zajęć.

Zajęcia obejmują naukę obsługi program od podstaw do poziomu zaawansowanego użytkownika. Nadrzędnym celem jest przygotowanie uczestnika do samodzielnej pracy poprzez realizację na zajęciach projektów przy zachowaniu wszystkich etapów pracy dla rozwiązań 3D. 

Dla kogo jest to szkolenie:

Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu Zbrush – rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się concept artem, czy tych, którzy chcą pracować w przemyśle gier komputerowych lub przemysłach pokrewnych.

więcej »
Poziom: moduł 1 | 24 godzin/y

Anatomia, struktura i formy głowy

Szkolenie Anatomia, struktura i formy głowy – anatomia postaci to temat, który interesuje wielu zajmujących się cyfrową rzeźbą. Proporcje głowy, typy twarzy, struktura twarzy , anatomia, starzenie, budowa poszczególnych elementów twarzy, ruch, sposoby ekspresji to tylko wybrane zagadnienia programu zajęć.

Dla kogo jest to szkolenie:

Wszystkich, którzy chcą poczuć się pewnie i swobodnie przy realizacji projektów związanych z postacią, zapraszamy na zajęcia.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 24 godzin/y

Przygotowanie do druku 3D

Szkolenie Przygotowanie do druku 3D – adresowane jest do wszystkich zainteresowanych drukiem 3D oraz możliwościami programu Zbrush w kontekście zarówno tworzenia modeli 3D jak i odpowiedniego przygotowania ich do druku (zastosowanie: rzeźba, prototypowanie, szeroko pojęty design, concept art, wykorzystanie skanów 3D, przemysł gier komputerowych).

Dla kogo jest to szkolenie:

więcej »
Poziom: moduł 1 | 32 godzin/y

Tworzenie projektów w Unity

Szkolenie Tworzenie projektów w Unity przeznaczone jest dla osób rozpoczynających pracę w Unity. W tym bardzo popularnym środowisku wykonuje się gry oraz aplikacje interaktywne 3D, VR a także rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality). Prowadzący przeprowadzi uczestników przez podstawy obsługi edytora Unity, budowania w nim sceny swojej aplikacji systematycznie zwiększając stopień trudności. Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w programowaniu. Płynnie podczas szkolenia zapozna słuchaczy z językiem C#, w którym zrealizuje z grupą  pierwsze proste skrypty.

więcej »
Poziom: moduł 1 | 16 godzin/y

Rozszerzona rzeczywistość moduł I

Zapraszamy na szkolenie Rozszerzona rzeczywistość moduł I wszystkich, którzy pierwsze projekty w Unity mają już za sobą i chcieliby poszerzyć horyzonty. Pod okiem doświadczonego trenera będziesz tworzyć krok po kroku aplikacje rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality – AR) często wykorzystywane w marketingu, promocji oraz aplikacjach około-produktowych.

Bardzo gorąco polecamy to szkolenie pracownikom działów marketingu i reklamy a także pracownikom agencji promocyjnych. 
Jeżeli spod twojej ręki wyszły już pierwsze projekty w Unity ale nie tworzyłeś jeszcze aplikacji AR lub chcesz pogłębić i usystematyzować wiedzę w tym temacie – to szkolenie jest dla ciebie.

Zacznij na zajęciach swój własny projekt, aktualne zlecenie lub prototyp nad którym wkrótce będziesz pracował.

więcej »
Poziom: moduł 2 | 16 godzin/y

Rozszerzona rzeczywistość moduł II

Jeżeli tworzyłeś już aplikacje w Unity i znasz podstawy c# zapraszamy na szkolenie Rozszerzona rzeczywistość Unity – moduł II, na którym zostaną wdrożone zaawansowane elementy augmented reality na bazie pluginu Vuforia. Podczas zajęć będziesz mógł skonfigurować urządzenie i zainstalować aplikację na swoim telefonie z systemem Android. Poznasz również działanie Google Cardboard i dowiesz się jak przygotować aplikację dla tego rodzaju gogli VR.

 W trakcie zajęć stworzysz swoją pierwszą kompletną aplikację Augmented Reality jako wzorzec do dalszego rozwijania przy kolejnych zleceniach.

więcej »
Poziom: zintegrowany | 32 godzin/y

Rozszerzona rzeczywistość

Zapraszamy na szkolenie rozszerzona rzeczywistość wszystkich, którzy pierwsze projekty w Unity mają już za sobą i chcą poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie aplikacji w Unity z rozszerzoną rzeczywistością. Ten nowy trend otwiera zupełnie nowe i interaktywne możliwości marketingowe. Pod okiem doświadczonego trenera będzie można stworzyć krok po kroku aplikacje rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality – AR) często wykorzystywane w promocji oraz aplikacjach około-produktowych.

Moduł II szkolenia przeznaczony dla osób tworzących już aplikacje w Unity i znających podstawy c#. Zapraszamy na szkolenie, na którym zostaną wdrożone zaawansowane elementy augmented reality na bazie pluginu Vuforia. Podczas zajęć będziesz mógł skonfigurować urządzenie i zainstalować aplikację na swoim telefonie z systemem Android. Poznasz również działanie Google Cardboard i dowiesz się jak przygotować aplikację dla tego rodzaju gogli VR.

więcej »
Poziom: moduł 1 |

MODO

Szkolenie MODO – moduł I – tworzenie realistycznych obiektów i scen w 3d stało się standardem w projektowaniu graficznym w obecnych czasach. Niezależnie czy tworzysz prezentacje produktu, ilustracje książek czy gry, w każdej z tych dziedzin możesz zastosować rendery obiektów 3d. Na tym szkoleniu dowiesz się jak zacząć przygodę z ogromnym i złożonym światem modelowania 3D.

więcej »