Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Wybierz szkolenie dla siebie

Marketing

Poziom: moduł I | 24 godzin/y

Szkolenie Adobe Photoshop

Szkolenie Adobe Photoshop – moduł I to wspaniała propozycja dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych programów graficznych na świecie.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Video Marketing w praktyce

Podczas Video Marketing w Praktyce nauczysz się jak tworzyć video, które będzie skutecznie realizowało Twoje cele. Autor książki „Kręć filmy, które wciągają” Steve Stockman pisze: „Filmy dzielą się na dobre i takie, których nikt nie ogląda”. Jak często zdarza Ci się stworzyć film, opublikować go na YouTube, a następnie zachodzić w głowę, dlaczego tak nie wiele osób go obejrzało? Jeśli miewasz takie myśli, to szkolenie jest dla Ciebie!

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

SEO, pozycjonowanie i optymalizacja stron www

Jeśli posiadasz własną stronę www, sklep internetowy lub dopiero zamierzasz zaistnieć w e-biznesie, zastanawiasz się pewnie nad tym jak poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwarek www. Wiem, że intrygują Ciebie zagadnienia marketingu internetowego, optymalizacji stron oraz jak wykorzystać informacje gromadzone w statystykach Twojej strony. Korzyści płynące z optymalizacji dla wyszukiwarek są bardzo wymierne. Pozycjonowanie stron www oraz ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek na pewno pomoże wygenerować ruch Klientów na stronie oraz zwielokrotni promocję marki Twojego biznesu.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie Public Relations w praktyce

Szkolenie Public Relations w praktyce to propozycja dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z Public Relations i szukają kompleksowego szkolenia z tej tematyki. Szkolenie dotyczy najważniejszych zagadnień Public Relations, takich jak: media relations, pisanie informacji prasowych, zarządzanie sytuacją kryzysową, trening medialny.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Copywriting/Webwriting

Seminarium Copywriting pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące! CopywritingWebwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Storytelling

Aby sprzedać produkt lub usługę, musisz pokazać klientowi ich wartość. Marketerzy od zawsze robili to za pomocą opowiadania historii. Storytelling od zawsze nam towarzyszył. Nowe media sprawiły, że opowieść można snuć w sposób dużo bardziej angażujący, jednak niewielu marketerów potrafi wykorzystać ten potencjał. Zwykle przenoszą po prostu jedną kampanię reklamową pomiędzy różnymi mediami. Ale można inaczej.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Zarządzanie marką

Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki”. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki oraz tworzenia wartości dodanej czy komunikacji w kryzysie.

W dzisiejszych czasach „marka” jest nieodzownym elementem w tworzeniu strategii firmy. Dzięki nam dowiesz się nie tylko jak ją stworzyć, ale również jak niż zarządzać – na co zwracać uwagę podczas jej rozwoju, to wszystko w czasie zajęć Zarządzanie marką.

Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie!

 

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Tworzenie i optymalizacja newsletterów

Jeśli do tej pory podczas tworzenia kampanii mailingowych musieliście Państwo  wykorzystywać tylko  gotowe szablony, które pomimo bogatych kreacji ograniczały Wasze potrzeby to zapraszamy na specjalne seminarium w Akademii IT Media. Przeglądając zasoby Internetu z pewnością wielokrotnie spotkaliście się Państwo z atrakcyjnymi projektami wiadomości mailingowych. Profesjonalne kreacje oprócz przekazu informacji są również odpowiednio z optymalizowane, dzięki czemu obsługa samej kampanii jest bardziej wydajna. Podczas dwudniowego spotkania nauczycie się Państwo tworzyć responsywne layouty wiadomości mailingowych w HTML i CSS, dzięki którym również użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych będą mogli w wygodny sposób z nich korzystać.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Prezentacje i dobre praktyki – PowerPoint i Prezi

Prezentacje i dobre praktyki – PowerPoint i Prezi to zajęcia na temat skutecznego komunikowania się za pomocą technik, narzędzi i akcesoriów prezentacyjnych. Uczestnicy poznają sposoby na przygotowywanie prezentacji zapadających w pamięć, a co najważniejsze – przekonujących do zawartych w nich myśli. Uzupełnieniem zajęć teoretycznych są warsztaty, w czasie których uczestnicy przygotują prezentacje w PowerPoint lub Keynote oraz Prezi. Nasze szkolenie dedykujemy zarówno tym, którzy zamierzają usprawnić swój warsztat prezenterski, jak i osobom, które chciałyby poznać sposoby przygotowywania profesjonalnych prezentacji.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 40 godzin/y

Montaż i postprodukcja filmowa

Szkolenie Montaż i postprodukcja filmowa adresowane jest do wszystkich zainteresowanych pracą z filmem.

Doświadczony montażysta podzieli się swoimi osobistymi doświadczeniami przy pracy nad filmowymi projektami. Wychodząc z założenia, ze montaż jest przede wszystkim sztuką opowiadania historii, realizujemy zagadnienia nie tylko związane z poznaniem samych programów.

Szkolenie zostało przygotowane tak, by po jego zakończeniu uczestnik był w stanie samodzielnie realizować projekty związane z montażem, postprodukcją i udźwiękowieniem krótkiego filmu ze szczególnym uwzględnieniem typowych dla pracy z filmem form artystycznych reportażu, reklamy, wywiadu czy teledysku.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Projektowanie – trendy i prototypy współczesnych stron www

Seminarium jest adresowane do osób pragnących od podstaw poznać zasady projektowania stron internetowych na urządzenia mobilne. Przedstawia dostępne rozwiązania technologiczne na przykładach z uwzględnieniem ich wad i zalet. Prezentuje szereg strategii, metod i trendów związanych z planowaniem i projektowaniem rozwiązań responsywnych z zapewnieniem wysokiego poziomu User-Experience. Dzięki użyciu Bootstrap Framework efektem szkolenia jest działająca strona HTML, która spełnia wymagania współczesnych stron internetowych dedykowanych na urządzenia mobilne.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Grywalizacja

Grywalizacja jest nowym trendem rynkowym, który pokazuje jak wykorzystywać w życiu mechanizmy znane z różnych gier, nie tylko komputerowych. Dzięki temu podejściu dowiesz się jak zaangażować klientów, zmienić ich podejście i zachowania. Dowiesz się z czego korzystać, jak tworzyć własne zasady gry i zaimplementować do rozwoju produktu, usługi czy całej marki! Pokażemy jak wprowadzić do zwykłych, codziennych czynności element gry, dający motywację i nową perspektywę!

więcej »
Poziom: moduł I | 8 godzin/y

Infografika

Seminarium Infografika składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna przygotuje słuchaczy do samodzielnego analizowania danych, ich kompletowania, selekcji, przygotowania szkicu i realizacji infografiki z użyciem prawidłowego kodowania danych. Część praktyczna to przygotowanie i tworzenie przez uczestników 1-2 szkiców infografik w oparciu o zdobytą wiedzę. 

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Wizualny potencjał tekstu

Szkolenie Wizualny potencjał tekstu pomaga „ludziom słowa” nie wykonującym zawodu grafika zrozumieć wzajemne zależności treści i formy w projekcie. Uczy specyficznej składni „języka wizualnego redagowania” publikacji drukowanych, stron internetowych, wpisów w serwisach społecznościowych, czy grafiki informacyjnej. Uczestnicy zajęć poznają zasady poprawnego przygotowania tekstu do składu, by jak najlepiej wykorzystać graficzny potencjał „ukryty” w treści, oraz np. kreowania pomysłów na potrzeby infografiki. Dzięki prezentacjom i ćwiczeniom poznają różnorodność układów typograficznych, kryteria dobierania zdjęć i ilustracji, a także dobre praktyki współpracy autora tekstu z grafikiem.

Szkolenie jest przygotowane dla tych, którzy jedynie współpracują z grafikami przy tworzeniu wizualnej strony publikacji, ale… dzięki powszechnie dostępnym darmowym aplikacjom sieciowym autor tekstu coraz częściej może się stać twórcą formy graficznej. Narzędzia te, adresowane do nieprofesjonalistów, pozwalają dowolnie dobierać ilustracje, kroje liter, układy typograficzne i kolory. Szkolenie więc dedykowane jest także tym, którzy kiedykolwiek próbowali, albo chcieliby samodzielnie projektować graficznie choćby tylko newslettery, posty na blogu, wpisy na Facebooku, czy Twitterze.

Formy zajęć:

  • prezentacje multimedialne
  • w grupach: szkicowanie layoutów na papierze, ocena zespołowa moderowana przez prowadzącego, poprawianie szkiców
  • w grupach: próby ćwiczebnych layoutów w komputerze, ocena zespołowa moderowana przez prowadzącego, poprawianie szkiców
więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Fotografia produktowa

Fotografia produktowa to jedna z najciekawszych i jednocześnie jedna z trudniejszych gałęzi przemysłu fotograficznego. Odpowiednie ukazanie fotografowanego produktu w celu podkreślenia jego najlepszych cech ma duże znaczenie i nie jest łatwe. Kurs ma na celu pokazanie sposobów osiągania profesjonalnych efektów w prosty sposób.

więcej »