Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Wybierz szkolenie dla siebie

Marketing

Poziom: moduł I | 24 godzin/y

Szkolenie Photoshop

Szkolenie Photoshop – moduł I to wspaniała propozycja dla każdego, kto chce rozpocząć przygodę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych programów graficznych na świecie.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube jest jedynym na rynku produktem zawierającym wiedzę oraz praktyczny warsztat dotyczący dwóch największych platform mediów społecznościowych na świecie i w Polsce. Podczas niego dowiesz jak wykorzystać ich potencjał reklamowy aby dotrzeć do osób, zainteresowanych twoim produktem lub usługą niskim kosztem.

więcej »
Poziom: moduł I | 24 godzin/y

Szkolenie Adobe Premiere Pro: Montaż filmowy

Szkolenie Adobe Premiere Pro – moduł I: Montaż filmowy to 3-dniowe zajęcia dające pełne  kompetencje w zakresie samodzielnej pracy nad montażem filmu.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie Content Marketing

Szkolenie Content marketing to propozycja dla tych, którzy chcą zrozumieć czym jest tzw. marketing treści i w jaki sposób prowadzić tego typu działania by zyskać przewagę konkurencyjną. Ponad 1/3 firm w Polsce nie prowadzi działań content marketingowych, uważając je za zbędne i wymagające dużych nakładów finansowych. W trakcie szkolenia poznasz dobre praktyki i sprawdzone sposoby na tworzenie treści, które wspierają sprzedaż, bez ponoszenia dużych kosztów.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie Public Relations w praktyce

Szkolenie Public Relations w praktyce to propozycja dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z Public Relations i szukają kompleksowego szkolenia z tej tematyki. Szkolenie dotyczy najważniejszych zagadnień Public Relations, takich jak: media relations, pisanie informacji prasowych, zarządzanie sytuacją kryzysową, trening medialny.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie Copywriting/Webwriting

Szkolenie Copywriting pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące! CopywritingWebwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie SEO, pozycjonowanie i optymalizacja stron www

Podczas szkolenia SEO, pozycjonowanie i optymalizacja stron www  dowiesz się jak efektywnie realizować proces optymalizacji strony www oraz jak skutecznie wykorzystywać dostępne narzędzia w celu budowania wysokich pozycji w Internecie. W jaki sposób efektywnie zarządzać zawartością serwisu, aby przekładało się to na wymierne rezultaty w wyszukiwarkach.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie UX – User Experience w projektowaniu interfejsów użytkownika i interakcji

Szkolenie UX – User Experience w projektowaniu interfejsów użytkownika i interakcji adresowane jest do osób pragnących poznać zasady projektowania użytecznych interfejsów użytkownika i stosować w praktyce metody pozwalające zapewnić wysoki poziom User Experience tworzonych rozwiązań interaktywnych. Finalnym efektem szkolenia jest przygotowany w formie cyfrowej interaktywny prototyp strony/aplikacji mobilnej, ukształtowany w oparciu o przeprowadzone w trakcie warsztatu ćwiczenia pozwalające zbadać potrzeby i wymagania przyszłych użytkowników.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie Storytelling

Aby sprzedać produkt lub usługę, musisz pokazać klientowi ich wartość. Marketerzy od zawsze robili to za pomocą opowiadania historii. Storytelling od zawsze nam towarzyszył. Nowe media sprawiły, że opowieść można snuć w sposób dużo bardziej angażujący, jednak niewielu marketerów potrafi wykorzystać ten potencjał. Zwykle przenoszą po prostu jedną kampanię reklamową pomiędzy różnymi mediami. Ale można inaczej.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Tworzenie i optymalizacja newsletterów

Szkolenie Tworzenie i optymalizacja newsletterów to dwudniowe spotkanie podczas, którego nauczymy jak samodzielnie tworzyć responsywne i atrakcyjne dla użytkownika layouty wiadomości mailingowych w HTML i CSS.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie Zarządzanie marką

Szkolenie Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki”. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki oraz tworzenia wartości dodanej czy komunikacji w kryzysie.

W dzisiejszych czasach „marka” jest nieodzownym elementem w tworzeniu strategii firmy. Dzięki nam dowiesz się nie tylko jak ją stworzyć, ale również jak niż zarządzać – na co zwracać uwagę podczas jej rozwoju, to wszystko w czasie zajęć Zarządzanie marką.

Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie!

 

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Power Point i Prezi – Prezentacje i dobre praktyki

Szkolenie Power Point i Prezi – Prezentacje i dobre praktyki to zajęcia na temat skutecznego komunikowania się za pomocą technik, narzędzi i akcesoriów prezentacyjnych. Uczestnicy poznają sposoby na przygotowywanie prezentacji zapadających w pamięć, a co najważniejsze – przekonujących do zawartych w nich myśli. Uzupełnieniem zajęć teoretycznych są warsztaty, w czasie których uczestnicy przygotują prezentacje w PowerPoint lub Keynote oraz Prezi. Nasze szkolenie dedykujemy zarówno tym, którzy zamierzają usprawnić swój warsztat prezenterski, jak i osobom, które chciałyby poznać sposoby przygotowywania profesjonalnych prezentacji.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 24 godzin/y

Szkolenie Nagrywanie Filmów – warsztat pracy operatora

Szkolenie Nagrywanie Filmów jest adresowane do wszystkich zainteresowanych sztuką operatorską w praktyce. Na zajęciach dowiesz się nie tylko czym jest sztuka operatorska, jakie ma znaczenie przy tworzeniu filmu, ale również jak funkcjonuje w języku filmu. Na zajęciach zostaną omówione konkretne sceny w przykładowych filmach pod kątem sztuki operatorskiej wraz z elementami analizy.

Podczas zajęć dowiesz się jak sztuka operatorska jest nierozerwalnie związana ze sztuką reżyserii, montażu i udźwiękowieniem filmu.

Poznasz sposoby myślenia o filmie jako o dokumencie, filmie fabularnym, teledysku, filmie reklamowym. Poznasz różnice w podejściu do obrazu w tych przypadkach.

Wspólnie spróbujemy stworzyć koncepcję operatorską do wybranej sceny, aby potem zrealizować ją w studiu. Każdy z uczestników wcieli się w operatora, operatora kamery, mistrza oświetlenia, aktora, aby doświadczyć na czym polega praca na planie. Przy okazji realizowania sceny doświadczysz różnic w koncepcji i jakości światła, którego używasz. Zyskasz świadomość narzędzi takich jak rodzaj obiektywu, sposób ruchu kamery i długość ujęcia w języku filmowym.

Kurs nie ma na celu nauczenie Cię jak używać konkretnego typu kamery czy aparatu /to znajdziemy w manualu do urządzenia/, a uwrażliwić na rzeczy fundamentalne dla sztuki operatorskiej. Po kursie będziesz bardziej świadomym widzem i być może twórcą. Dowiesz się  jakie narzędzia i środki są potrzebne do zrealizowania założeń koncepcyjnych przy filmie (który planujesz?). Szkolenie składa się z trzech dni zajęć, dwa pierwsze są realizowane w salach wykładowych z elementami prezentacji i analizy, natomiast ostatni dzień to dzień zdjęciowy – jego celem jest wejście w rolę operatora i realizacja konkretnych ćwiczeń praktycznych. Dzięki temu poznasz narzędzia, których używa się przy tworzeniu obrazu filmowego.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Video Marketing w praktyce

Podczas Video Marketing w Praktyce nauczysz się jak tworzyć video, które będzie skutecznie realizowało Twoje cele. Autor książki „Kręć filmy, które wciągają” Steve Stockman pisze: „Filmy dzielą się na dobre i takie, których nikt nie ogląda”. Jak często zdarza Ci się stworzyć film, opublikować go na YouTube, a następnie zachodzić w głowę, dlaczego tak nie wiele osób go obejrzało? Jeśli miewasz takie myśli, to szkolenie jest dla Ciebie!

więcej »
Poziom: moduł I | 16 godzin/y

Szkolenie Microsoft Excel

Szkolenie Microsoft Excel to zajęcia z najpopularniejszym arkuszem kalkulacyjnym na świecie. Jest on wykorzystywany w bardzo szerokim zakresie działań, począwszy od tworzenia prostych list, poprzez budowę budżetów, raportów, analiz rynkowych skończywszy na skomplikowanych aplikacjach, dostosowanych dla rozmaitych dziedzin przedsiębiorczości.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Projektowanie strony WWW – Trendy i prototypy

Szkolenie jest adresowane do osób pragnących od podstaw poznać zasady projektowania stron internetowych na urządzenia mobilne. Przedstawia dostępne rozwiązania technologiczne na przykładach z uwzględnieniem ich wad i zalet. Prezentuje szereg strategii, metod i trendów związanych z planowaniem i projektowaniem rozwiązań responsywnych z zapewnieniem wysokiego poziomu User-Experience. Dzięki użyciu Bootstrap Framework efektem szkolenia jest działająca strona HTML, która spełnia wymagania współczesnych stron internetowych dedykowanych na urządzenia mobilne.

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 8 godzin/y

Szkolenie Grywalizacja

Grywalizacja jest nowym trendem rynkowym, który pokazuje jak wykorzystywać w życiu mechanizmy znane z różnych gier, nie tylko komputerowych. Dzięki temu podejściu dowiesz się jak zaangażować klientów, zmienić ich podejście i zachowania. Dowiesz się z czego korzystać, jak tworzyć własne zasady gry i zaimplementować do rozwoju produktu, usługi czy całej marki! Pokażemy jak wprowadzić do zwykłych, codziennych czynności element gry, dający motywację i nową perspektywę!

więcej »
Poziom: moduł I | 8 godzin/y

Szkolenie Infografika

Szkolenie Infografika – moduł I składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna przygotuje słuchaczy do samodzielnego analizowania danych, ich kompletowania, selekcji, przygotowania szkicu i realizacji infografiki z użyciem prawidłowego kodowania danych. Część praktyczna to przygotowanie i tworzenie przez uczestników 1-2 szkiców infografik w oparciu o zdobytą wiedzę. 

więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Wizualny potencjał tekstu

Szkolenie Wizualny potencjał tekstu pomaga „ludziom słowa” nie wykonującym zawodu grafika zrozumieć wzajemne zależności treści i formy w projekcie. Uczy specyficznej składni „języka wizualnego redagowania” publikacji drukowanych, stron internetowych, wpisów w serwisach społecznościowych, czy grafiki informacyjnej. Uczestnicy zajęć poznają zasady poprawnego przygotowania tekstu do składu, by jak najlepiej wykorzystać graficzny potencjał „ukryty” w treści, oraz np. kreowania pomysłów na potrzeby infografiki. Dzięki prezentacjom i ćwiczeniom poznają różnorodność układów typograficznych, kryteria dobierania zdjęć i ilustracji, a także dobre praktyki współpracy autora tekstu z grafikiem.

Szkolenie jest przygotowane dla tych, którzy jedynie współpracują z grafikami przy tworzeniu wizualnej strony publikacji, ale… dzięki powszechnie dostępnym darmowym aplikacjom sieciowym autor tekstu coraz częściej może się stać twórcą formy graficznej. Narzędzia te, adresowane do nieprofesjonalistów, pozwalają dowolnie dobierać ilustracje, kroje liter, układy typograficzne i kolory. Szkolenie więc dedykowane jest także tym, którzy kiedykolwiek próbowali, albo chcieliby samodzielnie projektować graficznie choćby tylko newslettery, posty na blogu, wpisy na Facebooku, czy Twitterze.

Formy zajęć:

  • prezentacje multimedialne
  • w grupach: szkicowanie layoutów na papierze, ocena zespołowa moderowana przez prowadzącego, poprawianie szkiców
  • w grupach: próby ćwiczebnych layoutów w komputerze, ocena zespołowa moderowana przez prowadzącego, poprawianie szkiców
więcej »
Poziom: specjalistyczny | 16 godzin/y

Szkolenie Fotografia produktowa

Fotografia produktowa to jedna z najciekawszych i jednocześnie jedna z trudniejszych gałęzi przemysłu fotograficznego. Odpowiednie ukazanie fotografowanego produktu w celu podkreślenia jego najlepszych cech ma duże znaczenie i nie jest łatwe. Kurs ma na celu pokazanie sposobów osiągania profesjonalnych efektów w prosty sposób.

więcej »