Wszystko dla kreatywnych

Microsoft Office Professional

Kategoria:

Microsoft Office Professional – profesjonalny pakiet MS Office dla firm

Pakiet Office już od wielu lat towarzyszy użytkownikom na całym świecie. Wykorzystują go na co dzień setki uczniów i studentów oraz tysiące gospodarstw domowych. To pakiet intuicyjnych w obsłudze aplikacji, które sprawdzają się równie dobrze i w domowym zaciszu, i w biurze. W środowisku biznesowym, zarówno wśród małych, jak i średnich i dużych przedsiębiorstw nie brakuje firm, które swoją codzienną pracę opierają na Microsoft Office Professional dla firm.

Office Professional to pakiet najbardziej znanych aplikacji umożliwiających tworzenie dokumentów niezbędnych do pracy firmy oraz obsługę jednego z najbardziej popularnych kanałów komunikacyjnych, jakim jest e-mail. Oferuje szerokie możliwości współtworzenia dokumentów oraz dzielenia się nimi ze współpracownikami w różnych lokalizacjach. Pozwala na kreowanie szerokiego wachlarza plików, od zwykłych plików tekstowych do zarządzania bazami danych i tworzenia projektów marketingowych. Zobacz, jak wiele możliwości może Ci dać Office Professional!

Odpowiedź na potrzeby Twojej firmy

Dla wielu pracodawców i pracowników obsługa pakietu Office jest jedną z kluczowych umiejętności. Już w szkole na zajęciach informatyki dzieci i młodzież uczą się, w jaki sposób profesjonalnie tworzyć pliki tekstowe i prezentacje i jak można wykorzystać w codziennym życiu możliwości arkusza kalkulacyjnego. Po latach okazuje się, że umiejętności te są niezbędne w codziennym funkcjonowaniu w środowisku pracy.

Pakiet Office dla firm przydaje się w wielu działaniach, które wykonuje Twoja firma. Tworzenie raportów, oficjalnych pism i nieoficjalnych notatek, pisanie konspektów umożliwia MS Word. MS Excel z kolei pozwala zarządzać budżetem, tworzyć wykresy, wykonywać szereg skomplikowanych operacji matematycznych za pomocą kilku kliknięć myszką, a czasem również zarządzać danymi. MS PowerPoint pozwoli zaprezentować ofertę Twojej firmy potencjalnym klientom. Co więcej, dzięki niemu stworzysz podsumowanie na potrzeby zebrania lub spotkania grupy roboczej.

Za pomocą usługi SkyDrive udostępnisz efekty swojej pracy i będziesz mieć do nich dostęp z każdego miejsca na świecie, ale to nie wszystko. MS Office dla firm wychodzi naprzeciw potrzebom zmieniającego się świata, w którym czas i możliwość współpracy online stały się bardzo cenne. Dlatego też w pakiecie Office Professional 2016 otrzymujesz również zestaw bezpłatnych aplikacji Office Web Apps. Dzięki dostosowaniu aplikacji do wymogów pracy w przeglądarce Ty i Twoi współpracownicy możecie wyświetlać, edytować i udostępniać dokumenty. Przepływ pracy z Office Professional stał się bardziej efektywny!

Dla fanów nowych technologii Office Professional 2016 oferuje udoskonalony interfejs użytkownika, który został zoptymalizowany pod kątem obsługi programów za pomocą funkcji dotykowych, pióra i klawiatury. Możesz spersonalizować swoje środowisko pracy i pracować w taki sposób, który uważasz za najbardziej wygodny dla Ciebie!

Office Professional –nowy poziom komunikacji

Office Professional to nie tylko przydatne do tworzenia szerokiego wachlarza dokumentów aplikacje. To również przyspieszenie i ułatwienie komunikacji za pomocą programów MS Outlook i MS OneNote.

Microsoft Outlook to jeden z najbardziej znanych programów do obsługi poczty elektronicznej, ale nie tylko. W jego ramach w jednym miejscu możesz przechowywać zarówno e-maile, kontakty, jak i kalendarz. Ten ostatni umożliwi sprawną organizację pracy oraz jeszcze lepsze planowanie czasu pracy. Skoordynowanie harmonogramów pracy z innymi pracownikami oraz sprawdzenie, kiedy mogą spotkać się na zebraniu zespołu, jeszcze nigdy nie było tak proste!

Pakiet Office dla firm oferuje również niezwykle pomocny w pracy, choć nieco mniej znany program do tworzenia notatek MS OneNote. OneNote oferuje możliwość tworzenia i udostępniania różnych typów notatek: pisemnych i głosowych. Stworzysz w nim bez problemów listy, tabele i dłuższe dokumenty tekstowe. Przekopiujesz grafiki lub fragmenty tekstów i stron, a program sam doda link źródłowy. Ponadto skorzystasz z możliwości podstawowych narzędzi do rysowania, w tym z zakreślacza, flamastrów o różnych kolorach czy pióra.

Zarówno MS Outlook, jak i MS OneNote pozwoli na usprawnienie komunikacji między pracownikami, nie tylko w kontekście wymiany maili czy dostępności do kalendarza, lecz także na poziomie wymiany myśli, pomysłów i uwag. Microsoft Office Professional dba nie tylko o lepszą organizację pracy, lecz także o to, by w Twojej firmie pracownicy mogli być coraz bardziej kreatywni!

Pakiet Office dla firm, które chcą czegoś więcej

Możesz przechowywać dane w Excelu. Tylko po co, skoro MS Office dla firm proponuje rozwiązanie lepiej dostosowanie do wymagań, jakie stawia przechowywanie danych. MS Access w dobie RODO pozwoli Ci na stworzenie dobrze zorganizowanej bazy kontaktów. Niezależnie od tego, czy Twoi head-hunterzy szukają nowego pracownika, czy potrzebujesz zebrać w jednym miejscu adresy mailowe do firmowego newslettera.

Access pozwala na przechowywanie różnych danych w sposób, który z łatwością pozwoli Ci odnaleźć to, czego potrzebujesz w danej chwili. System baz relacyjnych sprawia, że nie musisz już otwierać kolejnych arkuszy Excela. Mając odpowiednio skonfigurowane bazy Access, bez problemu wyświetlisz informacje i z przeszukiwanej bazy danych, i z innych z nią połączonych.

Osoby związane z marketingiem docenią możliwości innego programu będącego częścią MS Office dla firm – Publishera. Dzięki niemu stworzysz materiały zarówno do druku, jak i do publikacji w sieci. Korzystając z Office Professional stworzysz wiele różnych materiałów. Zaczynając od prostych wizytówek, poprzez foldery, ulotki, i kończąc na rozbudowanych prospektach i gazetkach. Zapomnij o drogich programach graficznych i DTP – Publisher odpowie na wiele marketingowych potrzeb Twojej firmy.

Już dziś sprawdź, jak pakiet Office dla firm może zmienić Twoje środowisko pracy na lepsze!

Zawartość:

  • Najnowsze wersje programów Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access i Publisher.
  • Pakiet Office do użytku biznesowego na 1 komputerze PC.
  • Tylko na 1 komputer PC.
  • 7 GB miejsca na dysku online w SkyDrive.
  • Zestaw bezpłatnych aplikacji Office Web Apps1 do wyświetlania, edycji i udostępniania dokumentów.
  • Udoskonalony interfejs użytkownika, zoptymalizowany pod kątem obsługi za pomocą funkcji dotykowych, pióra i klawiatury.

Szybsze wykonywanie zadań.

  • Udoskonalony interfejs użytkownika, zoptymalizowany pod kątem obsługi za pomocą funkcji dotykowych, pióra i klawiatury, pozwala w pełni wykorzystać możliwości pakietu Office w urządzeniach z systemem Windows 8.
  • Większy komfort czytania dzięki udoskonalonemu interfejsowi.
  • Nowy ekran startowy zapewnia szybki dostęp do ostatnio używanych dokumentów i szablonów.

Prostsza komunikacja.

  • Najnowsze narzędzia do obsługi poczty, terminarzy i zadań w programie Outlook.
  • Outlook umożliwia wyświetlanie terminów oraz informacji o spotkaniach i kontaktach bez przechodzenia na inny ekran.
  • Pełnoekranowe motywy pozwalają tworzyć ładniejsze prezentacje w programie PowerPoint.
  • Za pomocą programu OneNote można pobierać i udostępniać notatki, zdjęcia, strony internetowe, notatki głosowe itd.

Korzystaj z udoskonalonych aplikacji.

  • Access umożliwia porządkowanie informacji w bazach danych online, dostępnych praktycznie z dowolnego miejsca.
  • Przyjazne i wydajne funkcje programu Publisher umożliwiają tworzenie profesjonalnych materiałów marketingowych.
  • Polecane wykresy ułatwiają szybkie zobrazowanie danych w programie Excel.
  • Aby umieścić zdjęcia, filmy czy pliki multimedialne z internetu w dokumencie programu Word, wystarczy je przeciągnąć i upuścić.

Komputer i procesor
1 GHz lub szybszy x86 lub 64-bitowy z obsługą instrukcji SSE2

Pamięć
1 GB (wersja 32-bitowa) lub 2 GB (wersja 64-bitowa) pamięci RAM

Dysk twardy
3,0 GB wolnego miejsca

Wyświetlacz
rozdzielczość ekranu 1366 x 768

System operacyjny
Windows® 7, Windows 8

Grafika
Sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga karty graficznej DirectX10

Dodatkowe wymagania
Dostęp do internetu (może być płatny).
Przeglądarka Microsoft Internet Explorer 8, 9 lub 10; Mozilla Firefox 10.x lub nowsza; Apple Safari 5; Google Chrome 17.x.

Konto Microsoft.

Pozostałe parametry   
Funkcjonalność produktu i jakość grafiki mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Korzystanie z pewnych funkcji może wymagać dodatkowego zaawansowanego sprzętu lub łączności z serwerem.
Konieczne są odpowiednie urządzenie, połączenie internetowe oraz przeglądarka Internet Explorer, Firefox lub Safari.
W przypadku korzystania z plików Outlook większych niż 1 GB zalecamy używanie pamięci RAM 512 MB.

Poniższe ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej.

Microsoft Office Professional 2016

1869 PLN netto

PRZEDMIOTY LEASINGU:

  • sprzęt komputerowy (komputery PC, notebooki, serwery, drukarki, monitory, plotery)
  • sprzęt kserograficzny;
  • sprzęt audiowizualny;

WARUNKI FINANSOWANIA:

GRENKE LEASING OFERUJE:

  • finansowanie w PLN;
  • finansowanie przy zastosowaniu stałej stopy procentowej (raty leasingowe są niezmienne przez cały okres leasingu);
  • leasing przedmiotów już od wartości 3.000 zł. netto;
  • opłata wstępna wynosi od 0% do 30%;
  • opłata przygotowawcza do 300 zł.;
  • okres leasingu – od 18 do 48 miesięcy

RODZAJE UMÓW

LEASING TRADYCYJNY

Klasyczny i najbardziej popularny na polskim rynku rodzaj umowy leasingowej, który zawiera w sobie opcję nabycia przedmiotu leasingu. Charakteryzuje się tym, że po zakończeniu umowy, klient ma prawo nabyć przedmiot umowy za wartość końcową określoną w umowie.

LEASING OPTYMALNY

Najczęściej stosowany w krajach zachodnich typ umowy dla przedmiotów nowoczesnej technologii o szybkim tempie zmian. Cechą tego leasingu jest to, że nie zawiera w umowie gwarancji wartości zakupu przedmiotu leasingu. Jednakże i tutaj klient ma możliwość zakupu sprzętu (po skończonym leasingu) za jego wartość rynkową. Najczęściej jednak, klient zwraca użytkowany sprzęt firmie leasingowej i zawiera kolejną umowę na nowszej generacji sprzęt.

WYMAGANE DOKUMENTY:

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA UPROSZCZONA

(dotyczy przedmiotów od wartości 3.000 ? 30.000 zł. netto):

  • Wniosek – procedura uproszczona.
  • Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
  • Dwa dowody tożsamości.

WYMAGANE DOKUMENTY – PROCEDURA ZWYKŁA

(dotyczy przedmiotów powyżej 30.000 zł. netto):

  • Wniosek i Informacja dodatkowa do wniosku – procedura zwykła.
  • Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
  • Regon i NIP.
  • Dwa dowody tożsamości.

GRENKELEASING sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wymagania dostarczenia innych dokumentów finansowych poza wymienionymi powyżej oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o braku zaległości płatniczych.

Newsletter