Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Dla Państwa wygody i dalszego rozwoju do pakietu szkoleń dołączyliśmy seminaria. Są to jedno lub dwudniowe spotkania związane z wybranym kierunkiem kształcenia. Zapraszamy...

Seminaria marketingowe

Uczestnictwo w tych zajęciach seminaryjnych to sposób na szybkie zdobycie lub zaktualizowanie wiedzy z zakresu współczesnego marketingu. Słuchacze poznają nowe trendy marketingowe typu grywalizacja, sposoby na zarządzanie marką czy optymalizację w korzystaniu z najnowszych narzędzi marketingowych takich jak blog czy facebook. Zastosowane ćwiczenia i zadania warsztatowe zapewniają skuteczność zajęć.

Poprawność w projekcie

Na seminarium poprawność w projekcie zapraszamy wszystkich, którzy rozpoczynają swoją kreatywną drogę zawodową polegającą na projektowaniu graficznym różnorodnych prac – ulotek, broszur, gazet oraz innych publikacji internetowych i mobilnych i chcą poznać główne reguły dotyczące projektowania, są zainteresowane umiejętnym wdrożeniem zasad typograficznych w projekcie, a także norm językowych, których nie warto przekraczać w projektowaniu publikacji drukowanych i cyfrowych.

więcej »

Adobe Acrobat – PDF dostępny

Acrobat DC umożliwiają tworzenie dostępnych dokumentów PDF oraz weryfikowanie funkcji dostępności w istniejących plikach PDF. Pliki PDF mogą być zgodne ze standardami dostępności Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 i PDF/UA (Universal Access lub ISO 14289).

więcej »

Copywriting/Webwriting

Seminarium Copywriting pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące! CopywritingWebwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących.

więcej »

Storytelling

Aby sprzedać produkt lub usługę, musisz pokazać klientowi ich wartość. Marketerzy od zawsze robili to za pomocą opowiadania historii. Storytelling od zawsze nam towarzyszył. Nowe media sprawiły, że opowieść można snuć w sposób dużo bardziej angażujący, jednak niewielu marketerów potrafi wykorzystać ten potencjał. Zwykle przenoszą po prostu jedną kampanię reklamową pomiędzy różnymi mediami. Ale można inaczej.

więcej »

Tworzenie i optymalizacja newsletterów

Jeśli do tej pory podczas tworzenia kampanii mailingowych musieliście Państwo  wykorzystywać tylko  gotowe szablony, które pomimo bogatych kreacji ograniczały Wasze potrzeby to zapraszamy na specjalne seminarium w Akademii IT Media. Przeglądając zasoby Internetu z pewnością wielokrotnie spotkaliście się Państwo z atrakcyjnymi projektami wiadomości mailingowych. Profesjonalne kreacje oprócz przekazu informacji są również odpowiednio z optymalizowane, dzięki czemu obsługa samej kampanii jest bardziej wydajna. Podczas dwudniowego spotkania nauczycie się Państwo tworzyć responsywne layouty wiadomości mailingowych w HTML i CSS, dzięki którym również użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych będą mogli w wygodny sposób z nich korzystać.

więcej »

Prezentacje i dobre praktyki – PowerPoint i Prezi

Prezentacje i dobre praktyki – PowerPoint i Prezi to zajęcia na temat skutecznego komunikowania się za pomocą technik, narzędzi i akcesoriów prezentacyjnych. Uczestnicy poznają sposoby na przygotowywanie prezentacji zapadających w pamięć, a co najważniejsze – przekonujących do zawartych w nich myśli. Uzupełnieniem zajęć teoretycznych są warsztaty, w czasie których uczestnicy przygotują prezentacje w PowerPoint lub Keynote oraz Prezi. Nasze szkolenie dedykujemy zarówno tym, którzy zamierzają usprawnić swój warsztat prezenterski, jak i osobom, które chciałyby poznać sposoby przygotowywania profesjonalnych prezentacji.

więcej »

Seminaria kreatywne

Zajęcia kreatywne są przeznaczone dla wszystkich pracujących twórczo. Tych, dla których indywidualizm w projektowaniu, niepowtarzalność i kreatywność mają znaczenie. Na zajęciach seminaryjnych można rozwinąć swoje umiejętności twórcze, poznać siebie, a także poszerzyć posiadane umiejętności o zastosowanie nowych metod pracy, kaligrafię, typografię czy infografikę. Spotkania prowadzimy w ujęciu graficznym i psychologicznym.

Infografika

Seminarium Infografika składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna przygotuje słuchaczy do samodzielnego analizowania danych, ich kompletowania, selekcji, przygotowania szkicu i realizacji infografiki z użyciem prawidłowego kodowania danych. Część praktyczna to przygotowanie i tworzenie przez uczestników 1-2 szkiców infografik w oparciu o zdobytą wiedzę. 

więcej »

Infografika w praktyce

W czasach, gdy dociera do nas coraz więcej informacji, umiejętność ich graficznego zinterpretowania może poprawić skuteczność komunikacji między nadawcą i odbiorcą. Pomoże ona szybciej zrozumieć trendy wyłaniające się z zebranych danych statystycznych oraz dostrzec aberracje, które owe trendy zakłócają.

Zajęcia będą szczególnie przydatne dla pracowników firm badawczych, działów sprzedaży, analityków procesów wewnątrz firmy. Zainteresować nimi powinny się też osoby zarządzające treścią. Np. pracownicy mediów, reklamy i marketingu oraz graficy tam zatrudnieni.

więcej »

Infografika – pakiet

Infografika – pakiet daje możliwość poznania zasad tworzenia Infografiki oraz wizualizacji gotowych danych w wybranych programach graficznych.  Dwudniowy pakiet seminariów składa się  z dwóch etapów: Infografiki oraz Infografiki w praktyce. Infografika – pakiet: Etap 1: Infografika Seminarium Infografika składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna przygotuje słuchaczy do samodzielnego analizowania danych, ich kompletowania, selekcji, przygotowania szkicu i realizacji infografiki z użyciem prawidłowego kodowania danych. […]

więcej »

Projektowanie – trendy i prototypy współczesnych stron www

Seminarium jest adresowane do osób pragnących od podstaw poznać zasady projektowania stron internetowych na urządzenia mobilne. Przedstawia dostępne rozwiązania technologiczne na przykładach z uwzględnieniem ich wad i zalet. Prezentuje szereg strategii, metod i trendów związanych z planowaniem i projektowaniem rozwiązań responsywnych z zapewnieniem wysokiego poziomu User-Experience. Dzięki użyciu Bootstrap Framework efektem szkolenia jest działająca strona HTML, która spełnia wymagania współczesnych stron internetowych dedykowanych na urządzenia mobilne.

więcej »

SEO, pozycjonowanie i optymalizacja stron www

Jeśli posiadasz własną stronę www, sklep internetowy lub dopiero zamierzasz zaistnieć w e-biznesie, zastanawiasz się pewnie nad tym jak poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwarek www. Wiem, że intrygują Ciebie zagadnienia marketingu internetowego, optymalizacji stron oraz jak wykorzystać informacje gromadzone w statystykach Twojej strony. Korzyści płynące z optymalizacji dla wyszukiwarek są bardzo wymierne. Pozycjonowanie stron www oraz ich optymalizacji pod kątem wyszukiwarek na pewno pomoże wygenerować ruch Klientów na stronie oraz zwielokrotni promocję marki Twojego biznesu.

więcej »

User Experience w projektowaniu interfejsów użytkownika i interakcji

Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest adresowane do osób pragnących poznać zasady projektowania użytecznych interfejsów użytkownika i stosować w praktyce metody pozwalające zapewnić wysoki poziom User Experience tworzonych rozwiązań interaktywnych. Finalnym efektem szkolenia jest przygotowany w formie cyfrowej interaktywny prototyp strony/aplikacji mobilnej, ukształtowany w oparciu o przeprowadzone w trakcie warsztatu ćwiczenia pozwalające zbadać potrzeby i wymagania przyszłych użytkowników.

więcej »

Wideo 360° w praktyce – od pomysłu do publikacji

Seminarium WIDEO 360° W PRAKTYCE – OD POMYSŁU DO PUBLIKACJI jest adresowane do osób pragnących od podstaw poznać zagadnienia związane z aspektami technicznymi zdjęć i filmów sferycznych jak również doświadczyć pełnego procesu planowania, realizacji, post-produkcji i dystrybucji wideo 360° ze szczególnym naciskiem na pracę praktyczną. Uczestnicy będą mieli możliwość zarejestrowania własnego materiału wideo na udostępnionym sprzęcie, aby następnie pracować w aplikacjach pakietu Adobe CC w celu stworzenia krótkiej autorskiej produkcji gotowej do oglądania za pomocą gogli VR jak również do dystrybucji za pomocą różnych platform społecznościowych.

więcej »

PitStop Pro i Acrobat – weryfikacja i kontrola projektu

Seminarium PitStop Pro i Acrobat  – weryfikacja i kontrola projektu przeznaczone jest dla osób zainteresowanych optymalizacją i kontrolą projektów graficznych przeznaczonych do druku. Dzięki zastosowaniu programu Acrobat Pro i PitStop Pro kontrola i weryfikacja prac jest możliwa i przyjazna. Uczestnicy na szkoleniu dowiedzą się nie tylko jak sprawdzać dostarczone pliki PDF, lecz także jak je poprawiać (o ile to możliwe). Szczególny nacisk kładziemy na optymalizację pracy. Zajęcia zostały przygotowane dla wszystkich odpowiedzialnych za kontakty grafików z drukarniami oraz tych, którzy chcą wiedzieć jak sprawdzić i poprawić pliki PDF.

więcej »