Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Wybierz szkolenie dla siebie

Nowości

,

Szkolenie Public Relations w praktyce

Szkolenie Public Relations w praktyce to propozycja dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z Public Relations i szukają kompleksowego szkolenia z tej tematyki. Szkolenie dotyczy najważniejszych zagadnień Public Relations, takich jak: media relations, pisanie informacji prasowych, zarządzanie sytuacją kryzysową, trening medialny.

więcej »

Retusz fotografii

Retusz fotografii – o tym co sprawia, że zdjęcie staje się fotograficznym dziełem sztuki często najlepiej wie retuszer, który w trakcie wielogodzinnej postprodukcji nadaje zdjęciu blask i ostateczny czar. Jakie sztuczki stosują ci współcześni magowie Photoshopa i z jakich narzędzi korzystają można dowiedzieć się właśnie w trakcie warsztatów retuszu.

Jeśli chcą Państwo nauczyć się retuszu zdjęć, poznać techniki i sposoby pracy profesjonalnego Retuszera, to te zajęcia są idealne. Nauczymy uczestników nie tylko biegle posługiwać się narzędziami programu Adobe Photoshop, ale wykorzystywać jego możliwości, tak aby Państwa zdjęcia wyglądały jak z okładek najlepszych magazynów.

Warsztaty są kierowane zatem nie tylko dla zawodowców zajmujących się korektą obrazu cyfrowego, ale też dla wszystkich osób, związanych z redakcjami pism i witryn modowych, fotoedytorów, blogerów oraz pracowników banków twarzy, agencji castingowych, a także studentów fotografii, wydziałów projektowania mody budujących swoje portfolio.

 

więcej »

Storytelling

Aby sprzedać produkt lub usługę, musisz pokazać klientowi ich wartość. Marketerzy od zawsze robili to za pomocą opowiadania historii. Storytelling od zawsze nam towarzyszył. Nowe media sprawiły, że opowieść można snuć w sposób dużo bardziej angażujący, jednak niewielu marketerów potrafi wykorzystać ten potencjał. Zwykle przenoszą po prostu jedną kampanię reklamową pomiędzy różnymi mediami. Ale można inaczej.

więcej »

Warto wiedzieć

IT Media

Spotkanie zamknięte w IT Media

Przypominamy o spotkaniu zamkniętym w IT Media pod tytułem:

„Optymalizacja pracy w Adobe Creative Cloud”.

IT Media

Jak duży potencjał drzemie w Twojej marce?

Marka jest jak pogoda – zawsze  jest „jakaś”, nawet kiedy nie jest najlepsza. I tak samo jak mówimy, że „nie ma pogody”, mówimy „nie ma marki” o… no właśnie, o czym? Jak mierzyć siłę i potencjał marki? Gdzie szukać jej mocnych i słabych stron?

Marki, które kochamy

Kevin Roberts, prezes globalnej agencji Saatchi & Saatchi w książce Lovemarks opisuje koncept marketingowy, który wykracza poza posiadanie dobrej i złej marki. Roberts twierdzi, że na rynku liczą się dwie wartości: szacunek i miłość względem produktów i usług. Jeśli zestawimy je w kombinacji, otrzymamy cztery segmenty.

Dołącz do nas

Jesteś specjalistą w swojej dziedzinie? Chcesz podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem? IT Media jako Ośrodek Szkoleniowy podejmuje współpracę z ludźmi kreatywnymi w celu tworzenia niepowtarzalnych szkoleń. Współpraca drogą do rozwoju!