Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Szkolenie Copywriting/Webwriting

Szkolenie Copywriting/Webwriting

Kategoria: Marketing,

Poziom: specjalistyczny

Czas trwania: 8 godzin

Cena: 950 PLN (netto)

 

Opis szkolenia

Szkolenie Copywriting/Webwriting to szkolenie, które pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące!

Copywriting i Webwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących. Pokażemy jak przedstawiać idee zarówno w formie przekazów reklamowych (reklamy, slogany), formatów PR (komunikat prasowy) jak i mniej oficjalnych form online (blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Jak budować historię i redagować tekst? Jak tworzyć emocje? Jak zaangażować do działania?

Szkolenie Copywriting / Webwriting skierowane jest do wszystkich, którzy zajmują się komunikacją  i chcą by przekazywane informacje były fascynujące, ciekawe i inspirujące. Przede wszystkim dedykujemy je dla osób zajmujących się m.in. marketingiem, PR i copywritingiem.

Program

Czy wiesz, co jest Twoją rolą jako twórcy tekstu? A kiedy tylko go redagujesz?

 Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania.

  • Piramida informacji
  • Rdzeń i jego zagrzebywanie

Struktura tradycyjnych tekstów a struktura tekstów w internecie.

Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?

  • Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji.

Budowanie zaangażowania czytelnika.

Budowanie wiarygodności w tekście.

Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu.

Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów.

Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia.

O sztuce cytowania innych. Na co zwracać uwagę?

Funkcjonalne dopieszczanie tekstu.

  • Jak sprawić, by o tym mówili?
  • Zaskakiwanie czytelnika.
  • Sztuka perswazji w tekstach reklamowych.

Klamra, czyli o sztuce kończenia.

Ćwiczenia:

  • Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji.
  • Budowanie piramidy informacyjnej.
  • Konstruowanie struktury tekstu.
  • Kluczowe pytanie: co chcę powiedzieć?
  • Opisy charakteru i akcji.

Dbamy o wysoką jakość szkoleń i komfort uczestników.

Standard szkoleń — co zapewniamy?

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC z opcją wyświetlania 3D i funkcją touch,
  • komputery typu iMAC,
  • możliwość korzystania z tabletów Wacom,
  • najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej,
  • drukowane lub elektroniczne materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • woda gazowana, niegazowana, ciasteczka
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym wystawiane w języku polskim lub angielskim.

Po każdym szkoleniu w Akademii IT Media uczestnicy wypełniają ankietę oceniając odbyte zajęcia. W ankiecie oceniają zarówno poziom swojego zadowolenia na podstawie spełnionych oczekiwań jak również sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę, jego przygotowanie i profesjonalizm.