Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Grywalizacja

Grywalizacja

Kategoria: Marketing,

Poziom: specjalistyczny

Czas trwania: 8 godzin

Cena: 950 PLN (netto)

 

Opis szkolenia

Grywalizacja jest nowym trendem rynkowym, który pokazuje jak wykorzystywać w życiu mechanizmy znane z różnych gier, nie tylko komputerowych. Dzięki temu podejściu dowiesz się jak zaangażować klientów, zmienić ich podejście i zachowania. Dowiesz się z czego korzystać, jak tworzyć własne zasady gry i zaimplementować do rozwoju produktu, usługi czy całej marki! Pokażemy jak wprowadzić do zwykłych, codziennych czynności element gry, dający motywację i nową perspektywę!

Wykładowcą jest Paweł Tkaczyk autor książki „Grywalizacja”. Podczas seminarium zostanie przedstawiona nie tylko teoria na temat tworzenia gier, ale zostaną również omówione zostaną przykłady wykorzystania rywalizacji i ćwiczenia dla lepszego zrozumienia tematu. Paweł Tkaczyk tak przedstawia temat: „Grywalizacja to wstrzykiwanie elementu „frajdy” w codzienne czynności, które do tej pory niekoniecznie frajdę sprawiały – takie jak np. nauka czy zakupy. Nazwany przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej.”

Seminarium przeznaczone jest dla szerokiej grupy odbiorców. Dla tych, którzy chcą poznać możliwości rywalizacji na polu marketingu, sprzedaży czy metod podnoszenia efektywności pracy.

 

Program

1. Po co mi to? Dlaczego grywalizacja działa?
– Pokolenie 3F, czyli o poszukiwaniu frajdy w decyzjach ekonomicznych.
– O mówieniu do słonia, czyli dlaczego mamy problemy z motywacją?
– Co w ogóle można grywalizować? Kiedy grywalizacja się nie przyda?

2. Psychologia gracza. Co dzieje się w głowie podczas grywalizacji?
– Czego gry nas uczą? Cztery cechy psychiki gracza wg dr Jane Mc Gonigal.
– Cztery typy graczy wg dra Richarda Bartle’a.
– Psychologia poznawcza, game design i programy lojalnościowe – trzy filary grywalizacji.

3. Mechanizmy grywalizacji. Jak się do tego zabrać?
– Pętla informacji zwrotnej. Jak ją projektować?
– Worek z nagrodami. Grywalizacja nie musi być droga, bo nie o pieniądze gramy.
– Schematy nagradzania. Jak wybudować zaangażowanie za pomocą minimalnej ilości bodźców?
– Fabuła jako narzędzie budowania motywacji. Jak ją budować?
– Rywalizacja, współpraca, pokonywanie siebie
–Formy grania i sposoby ich wykorzystania.
– Wyzwania, tabele wyników, punkty, kolekcje – mechanizmy grywalizacji.

4. Grywalizacja praktycznie. Case studies i dobre praktyki.
– Grywalizacja w programie lojalnościowym. Jak go stworzyć krok po kroku?
– Grywalizacja działań marketingowych. Jak budować zaangażowanie klientów?
– Grywalizacja w miejscu pracy. Jak wstrzyknąć frajdę do nudnych i powtarzalnych czynności?

5. Ucz się na błędach. Rozwiązywanie problemów przy wdrażaniu grywalizacji.
– Narzędzia pomagające w tworzeniu grywalizacji.
– Pytania i odpowiedzi.

Planowanie strategii grywalizacji – dobre i złe przykłady, case studies i ćwiczenia.

Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników.

Dbamy o wysoką jakość szkoleń i komfort uczestników.

Standard szkoleń — co zapewniamy?

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC z opcją wyświetlania 3D i funkcją touch,
  • komputery typu iMAC,
  • możliwość korzystania z tabletów Wacom,
  • najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej,
  • drukowane lub elektroniczne materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • woda gazowana, niegazowana, ciasteczka
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym wystawiane w języku polskim lub angielskim.

Po każdym szkoleniu w Akademii IT Media uczestnicy wypełniają ankietę oceniając odbyte zajęcia. W ankiecie oceniają zarówno poziom swojego zadowolenia na podstawie spełnionych oczekiwań jak również sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę, jego przygotowanie i profesjonalizm.