Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Rozszerzona rzeczywistość - zintegrowany

Kategoria: Grafika 3D i tworzenie gier,

Poziom: zintegrowany

Czas trwania: 32 godzin

Cena: 2500 PLN (netto)

 

Opis szkolenia

Szkolenie Rozszerzona rzeczywistość – pakiet zintegrowany składa się ze szkoleń Rozszerzona rzeczywistość moduł I oraz moduł II.

Zapraszamy na szkolenie Rozszerzona rzeczywistość wszystkich, którzy pierwsze projekty w Unity mają już za sobą i chcą poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie aplikacji w Unity z rozszerzoną rzeczywistością. Ten nowy trend otwiera zupełnie nowe i interaktywne możliwości marketingowe. Pod okiem doświadczonego trenera będzie można stworzyć krok po kroku aplikacje rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality – AR) często wykorzystywane w promocji oraz aplikacjach około-produktowych.

Moduł II szkolenia przeznaczony dla osób tworzących już aplikacje w Unity i znających podstawy c#. Zapraszamy na szkolenie, na którym zostaną wdrożone zaawansowane elementy augmented reality na bazie pluginu Vuforia. Podczas zajęć będziesz mógł skonfigurować urządzenie i zainstalować aplikację na swoim telefonie z systemem Android. Poznasz również działanie Google Cardboard i dowiesz się jak przygotować aplikację dla tego rodzaju gogli VR.

Dla kogo jest to szkolenie:

Bardzo gorąco polecamy to szkolenie wszystkim, którzy chcą wykorzystywać nowe technologie w praktyce, w tym pracownikom działów marketingu i reklamy.

Jeżeli spod twojej ręki wyszły już pierwsze projekty w Unity ale nie tworzyłeś jeszcze aplikacji AR lub chcesz pogłębić i usystematyzować wiedzę w tym temacie – to szkolenie jest dla ciebie.
Zacznij na zajęciach swój własny projekt, aktualne zlecenie lub prototyp, nad którym wkrótce będziesz pracował.

Szkolenie Rozszerzona rzeczywistość prowadzi Arkadiusz Brzegowy – specjalista i miłośnik Unity, zaawansowany praktyk, który używa Unity nie tylko do tworzenia gier, ale również do tworzenia aplikacji z wykorzystaniem AR- (Rozszerzona rzeczywistość) czy z funkcjonalnością interaktywną.

Najbliższe terminy

27-30 sierpnia 2018

Czego nauczymy?

  • skonfigurujesz projekt dla pluginu Vuforia,
  • zdefiniujesz lokalną bibliotekę markerów,
  • nauczysz się wczytywać markery z chmury,
  • dowiesz się jak konfigurować scenę dla AR w odpowiedniej skali,
  • poznasz metody interakcji ze sceną wirtualną,
  • stworzysz w trakcie zajęć swoją pierwszą kompletną aplikację Augmented Reality,
  • skonfigurujesz projekt dla pluginu Vuforia i systemu Android,
  • zdefiniujesz bibliotekę markerów lokalną oraz w chmurze,
  • nauczysz się wczytywać markery z chmury i doczytywać kontent z serwera,
  • poznasz zasadę działania Cardboard,
  • dowiesz się jak przygotować dla niego specyficzny interfejs użytkownika,
  • oprogramujesz działanie przycisków dla gogli

Czego oczekujemy?

Znajomość obsługi komputera oraz podstawy pracy w Unity pozwoli na optymalne wykorzystanie czasu szkolenia. Prosimy o zabranie ze sobą tabletów z systemem Android.

Program

  • Zasada działania rozszerzonej rzeczywistości
  • Dostępne pluginy do Unity dla AR
  • Instalacja frameworku Vuforia
  • Konfiguracja podstawowej sceny
  • Konfiguracja targetów jako baza lokalna
  • Zasady dobrego dobierania targetów
  • Kompilacja aplikacji dla urządzenia mobilnego
  • Animacja na zeskanowanym obiekcie AR
  • Klikalne obiekty AR
  • Konfiguracja prostopadłościanu jako targetu AR (np. pudełko)
  • Konfiguracja walca jako targetu AR (np. puszka)
  • Obiekt 3D jako target AR (np. rzeźba)
  • Dotykowe obracanie zeskanym obiektem AR
  • Wyświetlanie wideo w miejscu targetu (a’la gazety z Harry Potter)
  • Wirtualne przyciski
  • Konfigurowanie bazy danych targetów w chmurze
  • Odczytywanie bazy z chmury na urządzeniu
  • Kompilacja gotowej aplikacji na urządzeniu mobilnym.
  • Szybką powtórkę z instalacji Vuforia
  • Szybką konfigurację środowiska pod platformę Android
  • Konfigurację i wczytywanie targetów lokalnych Vuforia
  • Definiowanie bazy i targetów w chmurze
  • Czytanie i parsowanie targetów w aplikacji
  • Przygotowanie kontentu na serwerze
  • Doczytywanie kontentu do aplikacji w “runtime”
  • Kompilację, testowanie i debugowanie aplikacji
  • Cardboard – wprowadzenie
  • Montaż własnego zestawu
  • Instalację Google VR SDK
  • Budowę pierwszej aplikacji VR
  • Dostosowanie komponentów i interfejsu
  • Kompilację i kalibrację przy pierwszym uruchomieniu.

Dbamy o wysoką jakość szkoleń i komfort uczestników.

Standard szkoleń — co zapewniamy?

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC z opcją wyświetlania 3D i funkcją touch,
  • komputery typu iMAC,
  • możliwość korzystania z tabletów Wacom,
  • najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej,
  • drukowane lub elektroniczne materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • woda gazowana, niegazowana, ciasteczka
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym wystawiane w języku polskim lub angielskim.

Po każdym szkoleniu w Akademii IT Media uczestnicy wypełniają ankietę oceniając odbyte zajęcia. W ankiecie oceniają zarówno poziom swojego zadowolenia na podstawie spełnionych oczekiwań jak również sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę, jego przygotowanie i profesjonalizm.