Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Skuteczna reklama Facebook i YouTube

Skuteczna reklama Facebook i YouTube

Kategoria: Marketing,

Poziom: specjalistyczny

Czas trwania: 16 godzin

Cena: 2300 PLN (netto)

 

Opis szkolenia

Skuteczna reklama Facebook i YouTube

Czy spadający zasięg organiczny twoich treści na stronie firmowej w serwisie Facebook sprawia, że efekty twoich działań sprzedażowych maleją w zastraszającym tempie? A może chcesz aktywnie docierać nie tylko do swoich aktualnych klientów, a stale poszerzać skalę swoich działań marketingowych? Czy czujesz, że mógłbyś wykorzystać serwis YouTube jako platformę komunikacji reklamowej, ale nie wiesz jak się zabrać za te działania? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na choćby jedno z pytań, to szkolenie jest dla Ciebie!

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube jest jedynym na rynku produktem zawierającym wiedzę oraz praktyczny warsztat dotyczący dwóch największych platform mediów społecznościowych na świecie i w Polsce. Podczas niego dowiesz jak wykorzystać ich potencjał reklamowy aby dotrzeć do osób, zainteresowanych twoim produktem lub usługą niskim kosztem. W praktyce samodzielnie uruchomisz swoją pierwszą kampanię reklamową w serwisach Facebook i YouTube. Poznasz tajniki skutecznego kierowania reklam oraz metody analizy wyników kampanii reklamowych. Wszystko to pod okiem doświadczone trenera posiadającego wieloletnią praktykę pracy agencyjnej jako specjalista reklamowy w serwisach Facebook i Google oraz wykładowcę i szkoleniowca, który spędził setki godzin ze studentami i uczestnikami szkoleń w całej Polsce.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube jest skierowane do:
• osób pracujących w działach marketingu, które chcą wykorzystać potencjał reklamowych tych serwisów w celu zwiększenia rozpoznawalności marki i wzrostu sprzedaży,
• freelancerów chcących świadczyć usługi reklamowe dla swoich klientów,
• właścicieli małych firm, którzy chcą wykorzystać nowoczesne formy reklamy aby dotrzeć do nowych klientów.

Czego nauczymy?

  • planowania skutecznych kampanii reklamowych w serwisach Facebook i YouTube,
  • wdrażania kampanii we własnym zakresie od A do Z,
  • projektowania grafik reklamowych,
  • nadzorowania produkcji reklam wideo,
  • wykorzystania remarketingu,
  • analizy wyników kampanii reklamowych.

Czego oczekujemy?

  • znajomości obsługi komputera,
  • posiadania strony firmowej w serwisie Facebook oraz aktywnego konta reklamowego,
  • posiadania kanału w serwisie YouTube oraz aktywnego konta Google Ads,
  • aktywnego konta w serwisie Canva.com,
  • mile widziany dostęp i podstawowa znajomość Google Analytics.

Program

Dzień 1:

 

Facebook

  1. Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook
  2. Podstawowe zasady tworzenia reklam graficznych
    • zasady projektowania grafik reklamowych (rozkład elementów, kolorystyka, wezwanie do działania)
  • poradnik dobierania rozmiarów reklam
  1. Praktyczny warsztat
    • projektowanie grafik reklamowych w serwisie Canva.com
  2. Szczegółowy przegląd formatów reklamowych
    • grafika, film, karuzela i pokaz slajdów
  3. Cele reklamowe
    • charakterystyka i dobór
  4. Kierowanie reklamy – jak trafić do osób zainteresowanych komunikatem
    • wykorzystanie lokalizacji, danych demograficznych, zachowań i zainteresowań
  5. Przygotowanie do tworzenia kampanii reklamowej
  • gdzie szukać informacji o grupie docelowej reklamy
  • dobór zainteresowań i zachowań w celu stworzenia idealnych grupy docelowej
  • pisanie angażujących treści reklamy
  • schemat budowy kampanii
  1. Praktyczny warsztat
    • tworzenie reklamy typu „Ruch” krok po kroku
    • tworzenie reklamy typu „Aktywność” krok po kroku
  2. Facebook piksel
  • działanie i wykorzystanie
  • samodzielne wdrożenie na stronie www
  • wykorzystanie ruchu na stronie do działań reklamowych

 

Dzień 2

 

  1. Remarketing na Facebooku
  • idea remarketingu
  • grupy niestandardowych odbiorców
  • ścieżki remarketingowe
  1. Praktyczny warsztat
    • budowanie ścieżek remarketingowych w oparciu grupy niestandardowych odbiorców
  2. Metody i system płatności za reklamę
    • zasady płatności
    • faktury
    • limity wydatków
  3. Dziesięć przykazań reklamy na Facebooku

YouTube

  1. Wprowadzenie do reklamy w serwisie YouTube
  2. Szczegółowy przegląd formatów reklamowych
    • reklama In-Stream
    • reklama wideo Discovery
    • reklama w przerywniku
  3. Tworzenie angażujących reklam
    • co powinna zawierać skuteczna kreacja reklamowa
    • przykłady dobrych praktyk
  4. Wykorzystanie mechanizmu reklamowego do promocji treści zamieszczonych na kanale
  5. Kierowanie reklamy – jak trafić do osób zainteresowanych komunikatem
    • wykorzystanie lokalizacji, danych demograficznych oraz zainteresowań
    • kierowanie reklamy na miejsca docelowe, słowa kluczowe i tematy filmów
    • wykorzystanie niestandardowych grup odbiorców o podobnych zainteresowaniach
  6. Praktyczny warsztat
    • tworzenie reklamy typu „In-Stream” krok po kroku
    • tworzenie reklamy typu „wideo Discovery” krok po kroku
  7. Sekwencja reklam
    • jak opowiedzieć historię za pomocą reklam wideo
  8. Remarketing w serwisie YouTube
    • tworzenie grup odbiorców
    • wykorzystanie grup odbiorców w reklamie wideo
    • wykorzystanie grup odbiorców w reklamie graficznej
  9. Metody i system płatności za reklamę
    • zasady płatności
    • faktury
    • limity wydatków
  10. Analiza wyników kampanii reklamowych
    • jak analizować wyniki w serwisie Facebook
    • jak analizować wyniki w serwisie YouTube
    • analiza wyników przy wykorzystaniu Google Analytics

Dbamy o wysoką jakość szkoleń i komfort uczestników.

Standard szkoleń — co zapewniamy?

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC z opcją wyświetlania 3D i funkcją touch,
  • komputery typu iMAC,
  • możliwość korzystania z tabletów Wacom,
  • najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej,
  • drukowane lub elektroniczne materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • woda gazowana, niegazowana, ciasteczka
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym wystawiane w języku polskim lub angielskim.

Po każdym szkoleniu w Akademii IT Media uczestnicy wypełniają ankietę oceniając odbyte zajęcia. W ankiecie oceniają zarówno poziom swojego zadowolenia na podstawie spełnionych oczekiwań jak również sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę, jego przygotowanie i profesjonalizm.