Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Storytelling - specjalistyczny

Kategoria: Marketing,

Poziom: specjalistyczny

Czas trwania: 8 godzin

Cena: 950 PLN (netto)

 

Opis szkolenia

Storytelling  – aby sprzedać produkt lub usługę, musisz pokazać klientowi ich wartość. Marketerzy od zawsze robili to za pomocą opowiadania historii. Storytelling od zawsze nam towarzyszył. Nowe media sprawiły, że opowieść można snuć w sposób dużo bardziej angażujący, jednak niewielu marketerów potrafi wykorzystać ten potencjał. Zwykle przenoszą po prostu jedną kampanię reklamową pomiędzy różnymi mediami. Ale można inaczej.

Czy każda firma powinna mieć swoją historię? Czy np. FMCG do już sztuka dla sztuki?

Jeśli firma chce się odróżniać od konkurencji, historia jest jednym z elementów tego odróżnienia. I FMCG akurat bardzo mocno wchodzą w storytelling – najlepszym przykładem niech będzie Coca-Cola, która nie sprzedaje gazowanej wody z cukrem, tylko butelkowaną radość. Opowieści typu „fabryka radości” czy Mikołaj nadają marce głębi, której potrzebuje. Inny przykład: Milka. To niby tylko czekolada, ale „zbliża ludzi”, więc jest lepsza od innych…

Storytelling to 1-dniowe seminarium z dużym, praktycznym ćwiczeniem. Wcześniej prezentacja i analiza świetnych case studies ze świata marek, które opanowały transmedia storytelling, kampanii nagradzanych przez klientów i w konkursach reklamowych. Dobra zabawa gwarantowana.

Zajęcia idealne dla osób odpowiedzialnych za marketing, budowanie marki, kadra zarządzająca, także ci zajmujący się nowoczesnym marketingiem i obsługą klienta, mediami społecznościowymi i PR.

 

Najbliższe terminy

Termin zajęć pozostaje do ustalenia.
Prosimy o kontakt z działem szkoleń tel. 22 678 38 87.

Program

Dlaczego wszyscy znamy opowieść o Czerwonym Kapturku, choć jej twórcy nie zapłacili nikomu za jej powtarzanie?

  • Psychologia stojąca za efektem opowieści.
  • Czy da się wydestylować elementy angażującej opowieści?
  • Siedem kluczy fascynacji, czynniki sukcesu historii i wszystko inne, co wiemy o opowieściach.

To relacje społeczne są podstawą opowieści. A może na odwrót?

  • Jak wykorzystać tradycyjne relacje do budowania zaangażowania?
  • Co nowe media wnoszą w sposób przekazywania opowieści?
  • Cross-media i trans-media storytelling. Co je łączy a co dzieli?

Emocje, głupcze!

  • Czy w epoce płytkich relacji jesteśmy w stanie naprawdę wzruszać? Za pomocą małych ekranów?
  • Grywalizacja i inne elementy angażujące.
  • O dobrych i złych emocjach. Dobrych i złych do czego?

Kto robi to dobrze?

  • Przyszłość, wyprawy w kosmos i… reklama.
  • Opowiedz historię Twojej firmy.

A teraz, Pinokio, kłam!

  • Jak zabrać się za budowanie własnej opowieści, która przenika między mediami?
  • Ćwiczenie praktyczne.

Sesja pytań i odpowiedzi

Dbamy o wysoką jakość szkoleń i komfort uczestników.

Standard szkoleń — co zapewniamy?

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC z opcją wyświetlania 3D i funkcją touch,
  • komputery typu iMAC,
  • możliwość korzystania z tabletów Wacom,
  • najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej,
  • drukowane lub elektroniczne materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • woda gazowana, niegazowana, ciasteczka
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym wystawiane w języku polskim lub angielskim.

Po każdym szkoleniu w Akademii IT Media uczestnicy wypełniają ankietę oceniając odbyte zajęcia. W ankiecie oceniają zarówno poziom swojego zadowolenia na podstawie spełnionych oczekiwań jak również sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę, jego przygotowanie i profesjonalizm.