Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe i Maxon

Zarządzanie marką - specjalistyczny

Kategoria: Marketing, Kierownik/manager,

Poziom: specjalistyczny

Czas trwania: 8 godzin

Cena: 950 PLN (netto)

 

Opis szkolenia

Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki”. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki oraz tworzenia wartości dodanej czy komunikacji w kryzysie.

W dzisiejszych czasach „marka” jest nieodzownym elementem w tworzeniu strategii firmy. Dzięki nam dowiesz się nie tylko jak ją stworzyć, ale również jak niż zarządzać – na co zwracać uwagę podczas jej rozwoju, to wszystko w czasie zajęć Zarządzanie marką.

Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie!

 

Najbliższe terminy

13 grudnia 2017

Program

1. Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?

  • Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
  • Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
  • Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
  • Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?

2. Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz.

  • 4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia.
  • Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
  • Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
  • Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce siedząc na widowni?

3. Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz.

  • Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
  • Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
  • Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna.
  • Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?

4. Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?

  • Jednostki jakości w budowaniu marki
  • Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
  • Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi.
  • Kiedy nie słuchać konsumentów?

Dbamy o wysoką jakość szkoleń i komfort uczestników.

Standard szkoleń — co zapewniamy?

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC z opcją wyświetlania 3D i funkcją touch,
  • komputery typu iMAC,
  • możliwość korzystania z tabletów Wacom,
  • najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej,
  • drukowane lub elektroniczne materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • woda gazowana, niegazowana, ciasteczka
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym wystawiane w języku polskim lub angielskim.

Po każdym szkoleniu w Akademii IT Media uczestnicy wypełniają ankietę oceniając odbyte zajęcia. W ankiecie oceniają zarówno poziom swojego zadowolenia na podstawie spełnionych oczekiwań jak również sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę, jego przygotowanie i profesjonalizm.